Katy Perry nog niet klaar voor kinderen

Katy Perry

Katy Perry

Katy Perry (29) wil voorlopig nog geen kinderen. Ze is erg gelukkig met haar vriend John Mayer, maar de zangeres ziet zichzelf nog geen gezin stichten.  Dit vertelt ze in een interview met de Amerikaanse editie van Marie Claire.

“Ik ben er nog niet en ik weet niet wanneer ik er wel klaar voor ben”, reageerde Katy. “Als ik besluit een gezin te starten wil ik daar echt de tijd voor nemen.”

Ook benadrukte de zangeres dat de kinderwens van haar ex Russell Brand een van de redenen was voor het mislukte huwelijk. Brand en Perry scheidde in 2011. “Hij wilde heel graag kinderen”, vertelt ze over haar ex-man. “Maar ik wist dat ik er nog niet klaar voor was. Het was een manier voor mij om de controle te houden. Als je kinderen krijgt moeten er allemaal dingen. Dan zou ik meer thuis moeten zijn en dat wilde ik nog niet.”

Leave a Reply

